REKLAMACJE

Dokładamy wszelkich  starań, by produkty wysyłane do Państwa nie posiadały żadnych wad. Jeżeli jednak zakupiony towar nosi podstawy do reklamowania go to  mogą Państwo to uczynić.

W celu złożenia reklamacji, prosimy o wysłanie maila na adres info@pulp.com.pl z prośbą o przesłanie formularza reklamacyjnego. Po wypełnieniu formularza prosimy o przesłanie produktu wraz z dowodem zakupu na adres:

Nuka Kids
ul.Fiołkowa 1
87-100 Toruń

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Zostaną Państwo poinformowani e-mailem lub telefonicznie o sposobie jej rozwiązania. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, wymienimy wadliwy produkt na wolny od wad lub usuniemy wadę.

ZWROTY

Chcąc zwrócić zamówione produkty, należy poinformować nas o tym przesyłając maila na adres info@pulp.com.pl. W mailu prosimy zawrzeć numer zamówienia, produkt, wyjaśnić powód zwrotu oraz podać numer konta na który ma być dokonany zwrot pieniędzy.

Produkt prosimy odesłać wraz z oryginałem paragonu fiskalnego na adres:

Nuka Kids, ul. Fiołkowa 1, 87- 100 Toruń

Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, być czysty, bez uszkodzeń. Produkt powinien być kompletny tj. z dołączonym oryginalnym opakowaniem, metkami i zawieszkami do metek. Zwrot należności za zamówienie oraz za przesyłkę*, nastąpi na wskazany przez klienta w formularzu zwrotu numer konta, najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas wypełnionego formularza zwrotu wraz zamówionym towarem.

*Zwrot opłaty za przesyłkę dotyczy sytuacji, gdy zwracane jest zamówienie w całości, jeśli tak nie jest koszt zwrotu zamówienia do sklepu ponosi kupujący.